22 Eylül 2013 Pazar

"ŞİFA" GİR KANIMIZA





Sabahın üçü! Önce uzun uzadıya bir yazı yazdım. Sildim yine yazdım olmadı...uzunluğu başımı ağrıttı...şimdi silmek çok kolay. Tek tuşla..eskiden olsa, yak ya da yırt, çiz, paçavra yap, at çöpe...uğraşlıymış! İyi mi kötü mü bilemedim tabii.. Karmakarışık hareli bir çemberin içindeyim.
Nihayetinde yazdığım içime sinmedi! Kanım kaynamadı heyecanlanmadım...

Beri yandan, ev ahalisi olarak fena bir virüs kaptık. Günlerdir grip, ateş, anjin, halsizlik bitkinlik bizi esir aldı! hastane, eczane, ev bermuda üçgeni gibi şekil aldı. Dünyadan uzak yukarıya bağlı bir döneme girdim. Bildiğim, teoride pratikte uyguladığım hiçbirşey şifayı getirmedi. Öksürük, ateş, hapşuruk, aksırık üçlüsü titreşimleriyle yer yer ritmler oluşturdu ve bu süreç bu kuluçka evresi sakız gibi uzadı uzadı hala hiç utanmadan, usanmadan devam ediyor. Bugün 10. Gün oldu

Asıl canımı acıtan biricik Ateşimin, ateşli, ishalli, gripli hali. Dün akşam yatağında hiç kıpırdamadan halsiz koyu zeytin gözleriyle bana bakarken içimin telleri eridi! Deli bir vicdan azabı saplandı kalbime, sen misin "çok hareketli, hiç durmuyor bu çocuk" diyen. Herşey anlamını yitiriyor, gerçek üstü bir yerin dibine çekiliyor, bir kırıntı kadar ufalıyorum. Sonra ucu bucağı bilinmeyen bir girdaba girmiş, kendimle debeleniyorum. Nefesim daralmış, kulaklarım sağır, sözcüklerimi kaybediyorum. Çok soğukkanlı duruşumun içinde mevzu bahis Ateş olunca eriyorum. Bak şimdi sana sesleniyorum. Ateş! Benim gamzelim! Ateş böceğim! Can oğlum! Sen iyileş, hiç durma, koş, zıpla, yine tehlikeli aktiviteler yap, ben senin 7/24 peşindeki bekçinim, sana söz çok yoruldum demeyeceğim. İçimden de demeyeceğim. İçimdeki tüm serzenişlerimi yakarım, yıkarım yine de demem! Sana söz daha çok oyun oynarım...sana söz daha çok parka götürürüm...yeter ki sen ayağa kalk ve o gamzelerinle bana gülümse "atejjjj iyi" de! Ama böyle yarı baygın yüzüme bakma! Sana sarılırken yanakların yanaklarıma dokunurken o deli sıcaklığı olmasın teninin! Normale dönsün tez vakit! Sen iyileş, bu evdeki tüm oyuncak ve eşyaları camdan atmana müsade edeceğim! Hatta sana eşlik edeceğim, neşene daha çok ortak olacağım..su içerken yerleri ıslattın diye, içimden de homurdanmayacağım! Bak anne sözü veriyorum!




Şu an ateşine bakıyorum, sabah 4 hiç uyumadım! 38,5 a düşmüş. Daha da düşecek eminim! Yazarken ağladım ağladım, anneliğimi sorguladım, sanki seni ben hasta etmişim gibi...mükemmel annenin tarifi yok gerçekten, çünkü sonu yok! Ulaşılabilecek bir ölçütü de yok!

İyiki dilekler var, umut var, melekler var, dualar var!

İçimdeki sesim bugün yeni bir gün ve şifalı bir gün olacak diyor!
Şifa;
Beklenmedik anda da gelebilir,
Süreçten çıktığımızda,
Üzerinden zaman geçtiğinde veya
Unuttuğumuzda.
Sanırım derin nefeslerle eskiden olduğu gibi rahatlatmam lazım kendimi!
Nefes terapisi bu noktada tutunduğum tek dayanağım!

Evet hastalık bu karmaşık duygular etrafımda dönecek! kabul ediyor ve seviyorum
Ama herşey yeni günde su gibi yeniden başlayacak
Yenilik uğurumuz ışığımız olacak
Melekler bizi gülümseyerek uyandıracak!

Ve yine yeniden iyiki "UMUT" var! Ne kadar ilginçtir ki, zamanın içinde ilerlerken hayatı da içine çekiyor umut! O kadar güçlü ki! Sadece "bekleyiş" le tüm yollar birbirine kesişiyor.

Bekliyorum! Gelecek! Biliyorum!

Teşekkürler

Sevgiyle ışıkla

Müge

28 yorum:

  1. cok gecmis olsun mugecigim kendini sucalama dedigin gibi mukemmelin sonu yok cocuklar bizden daha direncli hastaliga en kisasurede iyilesip ziplamasini diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzincim evet daha dirençliler gerçekten, ateşi düştü şükür🙏🙏 teşekkürler desteğin için

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun, Allah'tan acil şifalar dilerim canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facişim çok teşekkür ederim daha iyi canım bin şükür 🙏🙏

      Sil
  3. Allah tez zamanda şifalar versin inşallah... sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine cim çok şükür daha iyi çok sevgiler 🙏

      Sil
  4. çok geçmiş olsun tatlım. bol şifa diliyorum allahtan...
    bol şifa, bol derman..

    güzel haberlerinizi bekliyorum
    sevgi ve umutla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcim daha iyi bin şükür ki....dualar melekler iyiki varlar... Zor bir 10 gündü ama zamanla herşey gibi geçiyor 🙏🙏

      Sil
  5. Öncelikle çok geçmiş olsun canım , en kısa sürede atlatmanız duası ile :)

    Yazını okurken gözlerim doldu..Ah enne yüreği , hepmi aynı çarpar, her annede aynımı atar..Hareketlimi hareketli kızım hastalanıp halsiz düşünce aynı duyguları yaşıyorum bende..Kötü annemiyim ?? neden şikayet ediyorum ki ?? bırak ıslansın yerler kurur..Bırak dünya yansın , yeterki kuzum sağlıklı olsun vs.vs..

    Tamamen şefkatli bir anne düşünceleri bunlar , canını sıkma olurmu ?? Sevgilerimi gönderiyorum hasta kuzuya ve sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegülcüm yazın can oldu iyiki varsın🙏🙏 dediğin doğru daha rahat olmalıyız...dualar iyiki var..bunları yaşayıp öğreneceğiz hayat gibi
      Öptüm sardım sarmaladım

      Sil
  6. Rabbim Şafii isminin sırrı ile tecelli etsin canım.
    Tez zamanda acil ve güzel şifalar diliyorum ailecek hepinize..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursalkımım...dualar melekler bizimle çok şükür daha iyi, çok sevgiler

      Sil
  7. çok ama çok geçmiş olsun
    kıyamam ne masum uyuyor
    Allah bağışlasın
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim çok şükür daha iyi 🙏🙏

      Sil
  8. Merhaba yazının tamamına bakamadım yalnızca ilk paragrafı okudum. Ah blog için bile yazıyı üstünde on saat çalıştıktan sonra ancak yayımlayabiliyorum ben!

    Fotoğrafta gördüm geçmiş olsun madem.

    Kafa Dergi'ye de beklerim. :)

    YanıtlaSil
  9. Mugecim canim..gozlerimi doldurdun..yeterki cocuklarimiz hastal olmasin biz olalim..insan ne yapacagini bilemiyor ne dusunecegini ne isteyecegini bilemiyor..insanin ici eriyor gidiyor yeterki o minikler hasta olmasin..twitter danda takipteyim ama umarim bugune biraz daha iyi uyanacaktir , kendini yavastan toparlayacaktir...gecmis olsun diyorum once Atese sonra sana ve esine..kucakliyorum sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha iyi çok şülür ateş iniyor canım çok teşekkür ederim desteğine, iyiki varsin 🙏🙏💗 sardik sarnaladik

      Sil
  10. merhaba çok çokgeçmiş olsun kendinizi suçlamayın bence dualarımız sizinle tekrar geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yazmak içini dökmek yıllardır en büyük terapi...melekler de sizinle olsun sevgiler

      Sil
  11. Ahh sensin melek biliyormusun?
    güzel gözlü Ateş ime çok gecmiş olsun
    Ateş i sadece isminde kalsın.
    Gönderdiğim sevginin içinde şifa saklı olsun. Kabul et.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrecim...cansın! Bu içten dualar kabul olur eminim...iyiki varsın🙏💗

      Sil
  12. Çok geçmiş olsun. Umarım şu an Ateşcik bomba gibidir, çoktan iyileşmiştir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım çok şükür iyileştik ama 15 gün sürdü tam anlamıyla iyi olmak
      Çok teşekkürler sevgiler

      Sil
  13. Kuzum delimisin sennn
    bunu engelleyemessin sende biliyorsun değil mi?
    böyle güçlenecek savaşacak vücutları kii geleceğe daha dirençli yürüyebilsinler
    onlar hayata bizden daha sağlam tutunuyorlar aslında biz anlayamıyoruz
    her hastalığında kendimi kahrederim sorgularım bende
    ama benim güçlü durmam lazım ki ona da aktarabileyim bu enerjiyi
    çok çok geçmişler olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım malesef hasta olduklarında insanın enerjisi düşüyor elde değil

      Sil
  14. Çocuklar keşke hiç hasta olmasa, anneler resmen dünya değiştiriyor. :/ Gelmiş geçmiş olsun Allah dermansız hastalık vermesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke canım hayatın tuzu biberi işte:) çok teşekkür ederim

      Sil