5 Temmuz 2012 Perşembe

KİTAPLARA MERHABA



Yazamadim...cok istedim..hep aklimdaydi ama bir turlu olduramadim...ilkler ilkler cok guzel ilkler...her yeni gun, yeni başlangıçlar sunuyor süslü bir sepetin icinde...sanki sıcak sıcak kapımıza bırakıyorlar....gözlerimi acar acmaz hediye paketlerini tek tek açıyorum...

Sabah uyanır uyanmaz bu Ates adamim mizansen aktiviteler istiyor...isirilmak...hirpalanmak..hopp hopp..zip zip olmak..aslında özetle kudurmak istiyor..yerine getiriyoruz sasi bak sasir ruh halimizle:) artık bütünüyle alıştık :)))

Ateşi yaklaşık 2 ay once kitaplarla tanıştırdım...bu zamanlarda alışacak bu guzel okyanusu solumaya...su an surekli konsantre halinde degil elbette..ilk olarak kitapları dis kasiyici olarak kemirdi... sonrasında hafif hafif dinlemeye, görsellere dokunmaya basladi...şimdilerde sayfaları çevirerek resimleri dikkatlice incelemeyi seviyor..kitaplardaki gorsellerin neler olduklarini seslerle anlatiyorum.......hayvan seslerine bayiliyor...ama anlik kısa sureli bir zevk onun icin...sık sık onune sunuyorum kitapları....artik daha fazla vakit gecirdigi ve daha az vakit gecirdigi kitaplar diye ikiye ayirabiliyorum.....yere atip, oyun yaptiklari da var:))) bu konuda en azından elimden geleni yapmaya çalışacağım....tam 10 aylik oldu...henuz yürümüyor, bir yere dayanip, ayakta durabiliyor ve emeklemeyi sevmiyor, sanırım hic emeklemeden direk yürüyecek gibi... Vucudu ne zaman hazır olursa askım o zaman yuruyecektir..

İlk kitabi hisirtili bezden...henuz 4-5 aylikti aldigimda..O zamanlar flu bir sekilde gördüğü görüntüleri bu sıralar dokunup anlamlandiriyor...yılan nerede tisss dedigimde yılanın diline dokunup bana gosteriyor:)




En sevdigi kitap suan aşağıdaki, kutuphanesinin bir köşesinde daima saklayacağım herbir kitabını...




ve kütüphanesi...su an en cok yere attıgı kitaplardan



Umarım okuma alışkanlığı kazanmasını sağlayabilirim...yine olumlamalar yaparak kollarımızı sivadik...hadi bize kolay gelsin...

Benden simdilik bu kadar

Deniz, kum, gunes ve cok sayıda Ates bocekleri:))

Muge



- Posted using BlogPress from my iPad

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder