9 Şubat 2014 Pazar

BLOĞUM YENİLENDİ:)






Hayatta tesadüf diye birşey yoktur..hep buna inanırım...yazılmış, çizilmişin üzerinden geçeriz..kimi zaman farkında olmadan kimi zaman da iç sezgilerimizle, bilerek tüm kalbimizle arzu ederek

Nicedir, bloğumun tasarımı için yenilik düşüncem vardı. Hani olur ya, birileri önerilir, yönelmek istersin..elin gitmez, kulaklar dinler ama duymaz...istersin ama zamanı gelmemiştir...işte doğru zaman hayırlı olan kutsal an gelene kadar isteğini kapının dışında tutarsın...
Bir an gelir...işte bu dersin..kalbin, iç sesin, meleklerin fısıldar...zaman geldi! Yenilikse "hayır" bunda...uzat elini, senin olana dokun..

 Şebnem' s Blog yazarının önerisiyle tanıdım  Shemellon u yani Sevgili Goncayı....Yüreğindeki merhameti hissettim önce...çok büyüktü nasıl taşıyor şaştım..kalbimin sesine kulak verdi...kolaylık diledim...öyle içten yaptığına eminim...veee sonuç olarak; en sevdiğim 2. Bebeğim dediğim bloğuma bir "dönüşüm" yaşattı..enerjisi de geçti eminim.. Yolun açık olsun Shemellon

Nasıl olmuş sizce?

İçim ısındı, kanım kaynadı, bu kalem tükenmez artık eminim...beğendim yetmez



Bazen teşekkür de yeterli değildir. Aslında ihtiyaç dileklerde gizlidir.


Yolundan yüreğinden şans meleklerin geçsin...aydınlatsın tüm karartıları Gonca...

Bugünden sonra her durumu kendi hayrına olanı alıp, kullanman dileğiyle
Zorluklar kolaylaştırılsın
Akışta yardımcılar işine destek olsun.
Sakince , huzurlu yaşayacağın bir dolu gün diliyorum


Sevgiyle ışıkla



Müge

34 yorum:

  1. Güle güle kullan canim cok guzel olmus Shemellon'un da ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  2. Renk tonu ve sayfa düzeniniz çok güzel olmuş.
    Yapan kişinin emeğine sağlık.
    İyi haftalar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de çok ama çok beğendim...sizin de aynı fikirde olmanıza çok sevindim...teşekkürler sevgiler:) shemellon çok başarılı bu konuda

      Sil
  3. Çok güzel olmuş ellerine sağlık yapanın

    YanıtlaSil
  4. İnsanların blogları özel hayatları gibi ve o hayatın içine beni dahil etmiş olmaları beni mutlu ediyor. Buda güven demek, Güven her şey demek..Bende seni ve aileni tanıdığım için çok iyi hissediyorum kendimi. Gayet sakin ve sessizlik içinde yaptım işimi:)
    Nasıl güzel dilekler bunlar. Kendim için değil herkes için olsun, her şey iyilik dolsun.Severek kullan arkadaşım..Sevgiler sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım gonca...mucizelere inan...yavaş yavaş gelecekler...çok sevgiler

      Sil
  5. Çok güzel olmuş canım, güzel paylaşımlarınla ayrıca renklensin.Öpüyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim, sevgiler renkler hepimize değsin...öpüldünnnn

      Sil
  6. çok güzel olmuş, güzel yazılarda olsun diyelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım hedefim, ayrıca arzum daha fazla paylaşımda bulunmak...çok sevgiler öpüldünüzzzz

      Sil
  7. Güzel yazılarını bekliyorum canım, hayırlı olsun, sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Canım hayırlı olsun, çok güzel olmuş, şahane anlatımını takip ediyor olacağım, sevgiler..ama en çok Ateş'e..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pervincim...çok teşekkür ederim, durunu seni çok öpüyorum

      Sil
  9. Süper olmuş canım,hayırlı ve bol melekli olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tubacım canım, egeni seni sevgiyle sardım öptüm:) melekler bizimle olsun daima

      Sil
  10. Selam,blogumdaki geçici arızadan dolayı yazılarımı http://tubannege.blogspot.com üzerinden link vererek paylaşacağım.Bu yorumu üye olmak isteyen tüm arkadaşlarıma gönderiyorum.Sevgilerimle,Tuba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır, iyiki bilgilendirdin ziyaret edeceğim canım senin yerin hep ayrıdır..sevgiler

      Sil
  11. çok güzel olmuş bu blog yaaa.Müge tam size göre olmuş özellikle renkler banner bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviniyorum böyle yorumlar gelince...canım benim

      Sil
  12. canım Shellmoona nasıl ulaşabiliirm blog teması için,ayrıca fiyatı nedir uygunmuki bitanedde ben istesem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shemellon un sitesinde mail adresinden kendisi ile görüşebilirsin, sana detaylı bilgi verecektir canım...sevgiler

      Sil
  13. Açılıştaki görüntü kadar huzur verici olmuş canim yeni yüzün, sakin dingin :) renkler soft ve yumuşak ee bir de senin keyifli dilinle birleşince tadından yenmeyecek desene ;))
    Sevgiler kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Öznur, beğenmene çok sevindim...inşallah daha çok yayın paylaşabilirim elden geldiğince diyelim...sevgiler çiçekler kelebekler :)

      Sil
  14. Canııım çok güzel olmuş shemellon un ellerine sağlık, ne güzel yazmışsın güzel yürekli arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sen vesile oldun, çok teşekkür ederim tekrar...iyiki de o gün konuştuk seninle... En kısa zamanda görüşmek dileğiyle, öpüldünnnn

      Sil
  15. demekki zamanı gelmiş ve doğru yerde doğru zamanda kesişmiş sizin yollarınız :)
    çok çok güzel olmuş!
    güle güle kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygucum, çok teşekkürler o kadar içime sinip, kanımı kaynatabilirdi...işte tam da o kadar oldu, çok sevgiler beğenmene sevindim

      Sil
  16. canım çok güzel olmuş güle güle kullan:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Ne hoş bir blog :) Ben de artık bir izleyicinizim bana da beklerim
    Sevgiler
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil