19 Şubat 2014 Çarşamba

ANNEYSEN BAKIMLI OLACAKSIN ARKADAŞ:)











Evet anneyim...evet bir de erkek çocuk annesiyim...hem de bir Ateş parçasının annesiyim...fakat tüm bunlar bakımlı olamayacağım anlamına gelmez ki...



Genelde ojesiz ya da makyajsız markete dahi gitmem:) giyinmeye, süslenmeye bayılırım...ama uzun zamandır, neredeyse 1 yıldır cilt bakımı yaptırmamıştım.



Sevgili Seyhan' ın nazik davetiyle kendimizi şımartma günü ilan ettik. Ne demişler bakım şart:)



11 Şubat, Cuma günü

Füsun

Sezen

G.on the Blog

Leyla ile Etre Belle Beauty System Nursen Aktaran Güzellik Merkezii'ne gittik.



Nursen Hanım ve Asiye Hanım' ın sıcak sohbetleriyle mekanı tanıdık. Cildimiz kullanılan kaliteli ürünler sayesinde pırıl pırıl oldu...resimlerde farkındaysanız parlıyoruz adeta.



Bu arada aşağıdaki güzel kurabiyelerin mimarı da Hayal Cookies, eline emeğine sağlık.







































Güzellik merkezinde vücut şekillendirme, selülit tedavisi, kilo vermeye destekleyici G5 masajı, Bölgesel yağ yakmayı sağlayan kavitasyon, iğneli ve lazer epilasyon, Kalıcı makyaj, Etre belle ve Chistina ürünlerinin kullanıldığı cilt bakımına kadar pek çok uygulama yapılmakta .. En önemlisi de gülen yüz...sıcacık samimi insanların olması...



Sizde Etre Belle Nursen Aktaran Güzellik Merkezini ziyaret etmek ve uygulamalardan yaptırmak isterseniz bizler aracılığı ile geldiğinizi söyleyin, indiriminizi alın:)





Adres; Tütüncü Mehmet Efendi Caddesi, Kaptan İhsan Sokak, Sefa Apartmanı B-Blok No:5 Daire:3 Göztepe/İstanbul

0216 302 87 78

0532 579 07 00

nursen.aktaran@gmail.com



www.nursenaktaran.com



http://instagram.com/etrebellebeauty_system

Etre Belle Beauty System Nursen Aktaran Güzellik Merkezi


O zaman bol bakımlı, süslü püslü, ışıklı günler olsun:)


Sevgiyle


Müge


11 yorum:

  1. Başlangıçlar güzeldir, kendini şımartmak daha da güzeldir
    :)

    YanıtlaSil
  2. iyi yapmışsın Mügecim, cilt bakımı çok önemli, ben senin tam tersine makyaj sevmem, en komiği ruj sürünce bir şey yiyip, içemiyorum illa o ruj silinecek sonra:))))takıntılarım var yani:) makyajla kendimi rahat hissedemiyorum temizleyip yıkayınca ise çok rahat ve ferah hissediyorum bilmiyorum tuhaf mıyım?...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde abla, çok tatlısın...valla ben normal değilim o kesin:)))

      Sil
  3. Suslu Mugecik:)) bakim guzel birsey tabiki coook gencsin simdi ama erken yasta baslamakta yarar var sonra ah orda leke burda kirisik diye aynanin onunde fazla kalmazsin kacacak yer ararsin benim gibi:)) optum ikinizide cooook..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar da yaşanmışlıklar diyeceğiz artık....kendimi hazırlamam gerekli şimdiden:)))) öpüldünnn

      Sil
  4. çok sevdim mutlu oldum bunu okumaktan kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep seni okumayı özledim,,,,birazdan geleceğim..uzun zamandır bakamadım bloglara...

      Sil
  5. Ne iyi yapmissiniz mugecim:)
    Bakimli olmak insani iyi hissettiriyor.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil