13 Eylül 2012 Perşembe

KÜÇÜK BİR KAÇAMAK





Gunler her zaman net olmaz ki..arada bir bulaniklasir, durulur...enerjin tukenmez..sadece notr olup, icindeki varligin flu seritler cizer bu goruntuye..gunes, hani dogmasamda olur der gibi bir bakis atip, gidiverir bosluga dogru...ozlem belirir gozlerinde...minik bir isik huzmesi ararsin dört bir yanda..yine yeniden sanki ilk defa aydinlanmak icin...yenilik arzularsin...yol alirsin o anda icindeki benlerin pesine...


Kucucuk bir kacamak, benden bana...cok sey istemiyorum inan..konusu hic onemli degil....ana fikir, sebep, sonuc sildim attim.. Yine kapima daha oncekilerden farkli bir paket birak...bilirsin! buyuk hediye paketlerini sevmem hicbir zaman...kucukleri, daha cok guldurmustur yuzumu...minik bir oyuncak icin, yuregi sevincten hoplayan cocuga donustur beni...ufak tefek heveslerim var benim...oyle kolaydir ki yuzumu guldurmen...izin ver kacirayim kendimi 1 gunlugune....yuklenip, 1 minik sirt cantasi kafidir yolculugu karsilamaya...bu kalp sadece bir defa icin, farkli bir ritimde dans etsin...gurlesin... her bir atis, cilekli damarlarimda inlesin! benden bana bir mutasyon olsun...yeni bir dongu olsun istiyorum...budur hepi topu bekledigim...


İste oyle birsey...

hadi hayat! gelsin bildigi gibi...

Sevgiyle

M



- Posted using BlogPress from my iPad

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder