21 Şubat 2012 Salı

ATEŞ' İN ATEŞE MERHABASI






Agustos 19 dan beri her yeni gune uyanirken ilkleri yasiyorum...once gamzeli minik bebeginizin size gulumsemesiyle hayat enerjiniz bedeninize yukleniyor...sonra zevkli ve yorucu bir tempoya hazirlaniyorsunuz...

İste 18 subat gecesi....yeni bir ilk bizi yakamizdan tutup cekti...aksam saatlerinde Ates' im atese merhaba dedi...bizi ummadigimiz anda buluvermisti...minigimle tum gun oynadik..ninesine ve minik kuzeni Derin' i ziyarete gitmistik...keyfi kacti, durgunlasti, vucudu yaniyordu..tabi dis cikarma donemi yaklasiyor...aile buyuklerimizin genel yorumu "bu cocuk dis cikariyor, disleri kasininiyor,dis ates yapar, ishal yapar" oldu....bana da dogru geldi acikcasi...neyse biz atese hoscakal demek icin kollari sivadik...bu durum benim 3 gunumu aldi...atesi inip cikiyordu...kafama gore birseyler yapmiyorum...yanlis anlasilmasin...doktoru ile surekli irtibat halindeyiz...ebru hanim "2-3 gun getirmeyin cok yukselirse ve 3 gunu asarsa getirin" dedi...ee biz de dinledik kendisini...Ates' i evde sadece badisiyle dolastirdik...mahsun mahsun bakislari, elma yanaklari, sahte gulusleri, alev alev yanan agzi ile oyle caresiz gozlerle bakiyordu ki....hemen iyilesmesi lazimdi...insan bebegine konduramiyor hicbir rahatsizligi....minik mendileri ilik suya batirip vucuduna kompres yaptik...bunu oyun haline getirmeye calistim...once kendime yaptim..beni izledi..sonra ona yaptim...sesi de cikmadi...sadece arada ici usuyordu...urperme hareketleri yapiyordu:) boyle 3 gun olmadan atesi dusurduk...ama huzursuzlugu gecmemisti...yine de dr a goturmem gerekliydi..

Dr a gittik...Ates' in lakabi "kofte" ....ebru hanim gorur gormez kofte demisti....oncesinde doktoru beklerken...cok fazla hasta cocuk vardi...hepsinde de oksuruk,aksirik, tiksirik turunden...ama goguslerine inmis gibiydi...sukretmek icin neden bulmak duzgun nefes almakla basliyor iste her sabah....farkindalik...ve yine farkindalik....neyse dr muayenesinde birsey cikmadi.."dis etleri biraz kabarmis fakat her an cikacak gibi degil ama belli de olmaz" dedi...belki virus kapmis olabilir diye tahminlerde bulundu...neyse ki onemli bir sey yoktu...icime su serpilmisti...bu ilki de burada noktalamistik...

Atesle gecirdigim her ilk beni derinden etkiliyor...cunku ilk bebegim...ilk anneligim...ee boyle hissetmem de cok normal degil mi?

amma velakin :))) atese hoscakal dedik...basardik...guclu kucuk adamimla

Sizlere opucukler çiçekler bocekler ates bocekleri

Muge


not: bu yazimi yazarken sagimda Ates, solumda sac kurutma makinesi...herzamanki gibi bu sesle uyku moduna gecti kucuk adamim:))


- Posted using BlogPress from my iPad

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder