17 Mart 2012 Cumartesi

ANNEYSEN HASTA OLAMAZSIN








Ufacik bir isilti, parlakligiyla etrafina isik sacar büyür büyür büyür...tum hayatina enerjisini akitir...bedeninin her zerresi onunla dolar...artik her aninda kendini tok hissedersin...İste oyle birsey benim ateş bocegim...icimdeki yeri kelimelere sigmaz oldu..

Gece 3 sularinda, uyandim... fena halde halsizlik, oksuruk, burun akintisi hepsi bir arada selamladilar beni....acilen bir sok tedavi uygulayip kurtulmam gerekiyordu...hemen basladim, himalaya tuzlu sulardan icmeye...saat olmus 5...ictigim sulardan surekli tuvalete gitmekten uyuyamadim...ama totalde 20 bardak icmistim...uykusuzluktan soz etmek bile istemiyorum....Ates de uyanmasin diye neredeyse dualar okuyacagim durumum bu kadar icler acisi:))) neyse ates insafli davrandi da 7 ye dogru uyandi...uyandigimda daha iyidim..yeniden su icmelere devam edildi...daha iyi hissediyordum kendimi... mucadeleye bitki caylariyla devam ettim evdeki aktar kösemden....emzirdigim icin vucudum gucsuz kaldi sanirim...neticede hemen iyilestim...


Aslinda aklima gelen tek sey anneysen hasta olamazsin...hatta belki cok agir ama olemeyiz bile..olmemeliyiz...gucumuzun tum evrene yetecegine inaniyorum..abartip dunyanin uzerine sirt ustu keyifle yatabilirim...evett evet abarttim farkindayim fakat anlatmaya calistigim icimdeki guc iste o kadar sonsuz.... ve bunu bana 19 agustos gunu hediye edilen ogluma borcluyum....Ates'in bana ihtiyaci oldugu kadar benim de ona ihtiyacim var...bu farkindaligi bana sunan Meltem' e de tesekkuru borc bilirim...ates dogmadan once bana bir pencere acti sanki...gormemi sagladi...Filizcigim de bir vesileydi bu duruma....isik tuttular...bunlarin hepsi evimdeki enerji taslarim gibi buyuk yazgi raslantilari...ve sonucta benim onu doyurdugum gibi, o da beni her gun doyuruyor....burada kesmek istemezdim...ama simdi muhallebi saati yaklasti:)))

Simdilik bu kadar...

Sevgiler cicekler ates bocekleri

Muge



- Posted using BlogPress from my iPad

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder